Royal Black
Photobucket

I'm the boss !!

♚Mohd Farhan B. Nor Azeri♚
♚Bandar Seri Alam♚
♚13 tahun♚



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

Pray For Gaza !
Friday 16 November 2012 | 12:02 | 0 comments

Sedih saya mendengar GAZA di serang lagi . Kesian orang orang yang di sana. Saya sangat membenci dengar nama Israel. Macam manalah nasib orang islam di sana ? Subahanaallah. Saya sangat sedih melihat orang yang tak bersalah mati di bunuh. Apa salah mereka? Saya tahulah Israel mempunyai senjata yang kuat, tetapi orang Palestin lagi mempunyai senjata yang paling kuat iaitu DOA. Ya Allah, selamatkanlah orang orang islam di sana. Saya tidak boleh berhenti memikirkan nasib mereka di sana. Mereka tak dapat hidup dengan aman. Mereka dibunuh dengan kejam. Ya Allah , selamatkanlah mereka. tempatkanlah mereka di tempat orang orang yang beriman. :'(Israel LAKNATULLAH. Semoga Allah membalas mereka dengan balasan yang amat dashat. 



Old things | New things